Klocki hamulcowe do, naczep, przyczep, lawet, autobusów, wozideł oraz innych maszyn wolnobieżnych, dźwigów i maszyn rolniczych i budowlanych mają duży wpływ na bezpieczeństwo. Polecamy marki DON i Textar
Klocki hamulcowe   150   
Klocki hamulcowe do, naczep, przyczep, lawet, autobusów, wozideł oraz innych maszyn wolnobieżnych, dźwigów i maszyn rolniczych i budowlanych mają duży wpływ na bezpieczeństwo. Polecamy marki DON i Textar
Narzędzia do materiałów ciernych przeznaczone dla profesjonalnych warsztatów regenerujących sprzęgła i hamulce. Oferujemy urządzenia do nitowania ? nitownica pneumatyczna oraz zakuwaki do nitów stalowych rurkowych, aluminiowych pełnych i miedzianych gwiazdkowych.
Narzędzia do materiałów ciernych   5   
Narzędzia do materiałów ciernych przeznaczone dla profesjonalnych warsztatów regenerujących sprzęgła i hamulce. Oferujemy urządzenia do nitowania ? nitownica pneumatyczna oraz zakuwaki do nitów stalowych rurkowych, aluminiowych pełnych i miedzianych gwiazdkowych.
Nity do okładzin hamulcowych są odporne za zrywanie. Oferujemy stalowe i rurkowe w wersji standardowej stosowanej przez firmy Textar, Beral i Jurid. Wykonujemy nity na zamówienie.
Nity do okładzin hamulcowych   81   
Nity do okładzin hamulcowych są odporne za zrywanie. Oferujemy stalowe i rurkowe w wersji standardowej stosowanej przez firmy Textar, Beral i Jurid. Wykonujemy nity na zamówienie.
Nity do sprzęgieł - rurkowe stalowe są wykonane z blachy. Najczęściej używa się średnicy 4, 5, 6 mm dla długości 5, 6, 7, 9, 10 mm. Stalowe, pełne służą do łączenia blachy nośnej z piastą. Wyróżniamy także miedziane i aluminiowe.
Nity do sprzęgieł   51   
Nity do sprzęgieł - rurkowe stalowe są wykonane z blachy. Najczęściej używa się średnicy 4, 5, 6 mm dla długości 5, 6, 7, 9, 10 mm. Stalowe, pełne służą do łączenia blachy nośnej z piastą. Wyróżniamy także miedziane i aluminiowe.
Okładziny LUK Kevlar dzięki zastosowaniu włókien aramidowych znanych pod nazwą handlową kevlar zyskały większą odporność. Znakomicie zastępują spieki ceramiczne.
Okładziny LUK - kevlar, OE   156   
Okładziny LUK Kevlar dzięki zastosowaniu włókien aramidowych znanych pod nazwą handlową kevlar zyskały większą odporność. Znakomicie zastępują spieki ceramiczne.
Okładziny hamulcowe jakie proponujemy dotyczy między innymi:  Terberg, Liebherr, MAN, Mercedes, Scania, Volvo, Renault, Iveco. Dzięki podwyższonej jakości okładzina hamulcowa jest odporna na  wysokie temperatury.
Okładziny hamulcowe   935   
Okładziny hamulcowe jakie proponujemy dotyczy między innymi: Terberg, Liebherr, MAN, Mercedes, Scania, Volvo, Renault, Iveco. Dzięki podwyższonej jakości okładzina hamulcowa jest odporna na wysokie temperatury.
Okładziny sprzęgłowe luk są stworzone w oparciu o nowoczesny materiał B-8090S z kevlarem do bardzo wymagających zastosowań. Technologia kevlarowa to najwyższa jakość.
Okładziny sprzęgłowe LUK   337   
Okładziny sprzęgłowe luk są stworzone w oparciu o nowoczesny materiał B-8090S z kevlarem do bardzo wymagających zastosowań. Technologia kevlarowa to najwyższa jakość.
Posiadamy  produkty firmy Frenos Sauleda. Oferujemy dwa najlepsze materiały  G95  i HDS do bardzo trudnych warunków pracy. Idealnie nadają się do tarczy sprzęgła. Tego typu okładzina sprzęgłowa to gwarancja bezpieczeństwa.
Okładziny sprzęgłowe Sauleda   245   
Posiadamy produkty firmy Frenos Sauleda. Oferujemy dwa najlepsze materiały G95 i HDS do bardzo trudnych warunków pracy. Idealnie nadają się do tarczy sprzęgła. Tego typu okładzina sprzęgłowa to gwarancja bezpieczeństwa.
Okładziny sprzęgłowe Sauleda, materiał VH-03
Okładziny sprzęgłowe Sauleda VH-03   14   
Okładziny sprzęgłowe Sauleda, materiał VH-03
Materiały cierne dla przemysłu stanowią dużą grupę produktów. Oferujemy płyty cierne dostępne z wymiarach 555x555 mm i grubościach do 3 do 30 mm, krążki cierne o średnicy 205 i 254 mm, okładziny cierne prasowane.
Przemysłowe   138   
Materiały cierne dla przemysłu stanowią dużą grupę produktów. Oferujemy płyty cierne dostępne z wymiarach 555x555 mm i grubościach do 3 do 30 mm, krążki cierne o średnicy 205 i 254 mm, okładziny cierne prasowane.
Spieki ceramiczne są stosowane w sprzęgłach spiekowych, które są  w stanie przenieść bardzo duży moment obrotowy, najlepiej sprawdzają się w pojazdach o dużych mocach. Używane są one także w rajdach 4x4, maszynach budowlanych i rolniczych. Spieki są przystosowane do pracy w wysokich temperaturach oraz są odporne na zrywanie.
Spieki ceramiczne   161   
Spieki ceramiczne są stosowane w sprzęgłach spiekowych, które są w stanie przenieść bardzo duży moment obrotowy, najlepiej sprawdzają się w pojazdach o dużych mocach. Używane są one także w rajdach 4x4, maszynach budowlanych i rolniczych. Spieki są przystosowane do pracy w wysokich temperaturach oraz są odporne na zrywanie.
Taśmy hamulocwe przeznaczone są do produkcji lub regeneracji szczęk hamulcowych do samochodów osobowych i dostawczych oraz maszyn budowlanych, rolniczych i przemysłowych. Posiadają dobre  parametry cierne.
Taśma hamulcowa   154   
Taśmy hamulocwe przeznaczone są do produkcji lub regeneracji szczęk hamulcowych do samochodów osobowych i dostawczych oraz maszyn budowlanych, rolniczych i przemysłowych. Posiadają dobre parametry cierne.
Jest to grupa, w której znajdują się wszystkie elementy układu zaczynając od klocków hamulcowych, okładzin, bębnów. Druga część to wszystkie drobne elementy takie jak sprężyny, dociski, blaszki, czujniki zużycia klocków, dźwignie rozpieracza oraz zestawy naprawcze.
Układ hamulcowy   85   4   
Jest to grupa, w której znajdują się wszystkie elementy układu zaczynając od klocków hamulcowych, okładzin, bębnów. Druga część to wszystkie drobne elementy takie jak sprężyny, dociski, blaszki, czujniki zużycia klocków, dźwignie rozpieracza oraz zestawy naprawcze.